I. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

  1. Το παρόν έγγραφο περιέχει Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, σύμφωνα με τους οποίους ο Έμπορος παρέχει υπηρεσίες στους πελάτες του μέσω του artservicebg.com Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Αυτοί οι όροι και προϋποθέσεις είναι δεσμευτικοί για όλους τους χρήστες. Κάνοντας κλικ στο κουμπί “Συνέχεια”, ο πελάτης συμφωνεί, αποδέχεται πλήρως και αναλαμβάνει να συμμορφωθεί με αυτούς τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.
  2. Η ταυτοποίηση του πελάτη προκειμένου να αναπαραχθεί η δήλωσή του τόσο για την αποδοχή των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων όσο και για την παραγγελία πραγματοποιείται μέσω των αρχείων καταγραφής που είναι αποθηκευμένα στον διακομιστή του artservicebg.com, της αποθήκευσης της διεύθυνσης IP του πελάτη, καθώς και κάθε άλλης πληροφορίας.
  3. Τα προϊόντα που βρίσκονται στον ιστότοπο artservicebg.com δεν αποτελούν νομικά δεσμευτική προσφορά, αλλά αποτελούν μάλλον έναν επιδεικτικό ηλεκτρονικό κατάλογο που περιγράφει τη σειρά προϊόντων του εμπόρου.
  4. Αφού κάνουν κλικ στο κουμπί “Αγορά”, οι χρήστες συμφωνούν να αγοράσουν τα αγαθά που βρίσκονται στο “Καλάθι”. Η ενέργεια αυτή είναι νομικά δεσμευτική. Ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαίωση της παραγγελίας και με τη λήψη αυτής της επιβεβαίωσης θεωρείται ότι η σύμβαση έχει συναφθεί.
  5. Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση μιας επιβεβαιωμένης παραγγελίας σε περίπτωση που τα αγαθά δεν είναι διαθέσιμα. Ελλείψει αποθέματος των παραγγελθέντων αγαθών, ο έμπορος ενημερώνει τον πελάτη για την εξάντληση το συντομότερο δυνατόν αποστέλλοντας μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει καθορίσει ο πελάτης ή στον καθορισμένο αριθμό τηλεφώνου. Σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί μεταφορά στον λογαριασμό του εμπόρου, ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ επιστροφής χρημάτων, ακύρωσης της παραγγελίας ή μέσω υποκατάστατης παραγγελίας.
  6. Η συμβατική γλώσσα είναι η βουλγαρική και οι πληρωμές θα γίνονται σε βουλγαρικά λέβα με ΦΠΑ.

II. ΠΑΡΑΔΟΣΗ

  1. Αμέσως μετά την παράδοση, τα αγαθά πρέπει να επιθεωρούνται προσεκτικά από τον πελάτη. Τυχόν ζημίες, επιπτώσεις και άλλες ζημίες θα πρέπει να αναφέρονται αμέσως στον έμπορο. Σε περίπτωση λανθασμένης ή λανθασμένης διεύθυνσης, υπεύθυνου επικοινωνίας ή/και αριθμού τηλεφώνου, κατά την υποβολή της παραγγελίας, ο έμπορος δεν δεσμεύεται από καμία υποχρέωση εκπλήρωσης της παραγγελίας.
  2. Όταν τα παραδοθέντα αγαθά σαφώς δεν αντιστοιχούν στα εμπορεύματα που παραγγέλθηκαν για αγορά από τον πελάτη και αυτό μπορεί να διαπιστωθεί με τον απλό έλεγχό τους, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την αντικατάσταση των παραδοθέντων αγαθών με εκείνα που αντιστοιχούν στην αίτηση αγοράς που υπέβαλε εντός 24 ωρών από την παραλαβή της, οπότε τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον έμπορο.
  3. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής των εμπορευμάτων, εκτός από τις περιπτώσεις που περιγράφονται παραπάνω, η άρνηση θεωρείται αβάσιμη. Τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση είναι ΑΠΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ σύμφωνα με τα τιμολόγια της εταιρείας ταχυμεταφορών. (Σε περίπτωση ανταλλαγής αγαθών, ο πελάτης πληρώνει 2 τέλη ταχυμεταφορών για μεταφορά και προς τις δύο κατευθύνσεις). Η συσκευασία δεν πρέπει να σκιστεί και να καταστραφεί, πρέπει να έχει τη μορφή με την οποία παραλήφθηκε. Τα εμπορεύματα δεν πρέπει να υποβάλλονται σε επεξεργασία και να χρησιμοποιούνται, αλλά πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και μαζί με όλα τα εξαρτήματά τους. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν βρεθεί εντός της προθεσμίας παράδοσης στην καθορισμένη διεύθυνση ή πρόσβαση και οι όροι παράδοσης των αγαθών δεν παρέχονται εντός αυτής της περιόδου, ο Έμπορος απαλλάσσεται από την υποχρέωσή του να παραδώσει τα αγαθά που παραγγέλθηκαν για αγορά.
  4. Ο πελάτης υποχρεούται να βεβαιωθεί ότι το περιεχόμενο της παραγγελίας αντιστοιχεί σε αυτό που ζητήθηκε πριν από την αποδοχή της αποστολής. Μόλις ο ταχυμεταφορέας παραδώσει την αποστολή στον πελάτη, δεν είναι πλέον δυνατή η υποβολή αξίωσης για παραγγελίες που λείπουν ή ζημιές κατά τη μεταφορά.

III. ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

  1. Ο έμπορος προσφέρει έγγραφο εγγύησης στους πελάτες του για αγορασμένο προϊόν μόνο εάν το έγγραφο αυτό απαιτείται από τον νόμο και παρέχεται από τον κατασκευαστή των αγαθών. Το έγγραφο περιγράφει: τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου των εξουσιοδοτημένων κέντρων σέρβις των αγορασθέντων αγαθών, τους όρους εγγύησης των αντίστοιχων κέντρων εξυπηρέτησης ή κατασκευαστών, την περίοδο εγγύησης των αγαθών που αγοράστηκαν από τον καταναλωτή / πελάτη.

IV. ΤΙΜΕΣ

  1. Οι τιμές που αναγράφονται στον ιστότοπο δεν περιλαμβάνουν μεταφορά σε διεύθυνση που καθορίζεται από τον πελάτη. Η παράδοση μιας παραγγελίας σε συγκεκριμένο ιστότοπο στον έμπορο είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα αποστέλλονται εκτός της επικράτειας της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας, ο πελάτης θα πρέπει να πληρώσει όλα τα τελωνεία κ.λπ. τέλη που σχετίζονται με εξαγωγές. Οι τιμές κάθε είδους στο ηλεκτρονικό κατάστημα ArtService.bg (Newart.bg) είναι τελικές με ΦΠΑ. Η αποστολή πληρώνεται ξεχωριστά, εκτός από τις παραγγελίες με δωρεάν αποστολή.

V. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

  1. Ο Πελάτης είναι πλήρως υπεύθυνος για την προστασία του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής του, καθώς και για όλες τις ενέργειες που εκτελούνται από αυτόν ή από τρίτο μέρος μέσω της χρήσης του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασης. Ο χρήστης υποχρεούται να ενημερώνει άμεσα τον έμπορο για κάθε περίπτωση μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης με χρήση του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής του, καθώς και όποτε υπάρχει κίνδυνος τέτοιας χρήσης.
  2. Ο χρήστης υποχρεούται να καταβάλει το αντίτιμο της παραγγελίας του σύμφωνα με την τιμή που ανακοινώνεται στην artservicebg.com σελίδα.
  3. Ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να αναφέρει έναν ακριβή και έγκυρο αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση παράδοσης και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να πληρώσει το τίμημα των αγαθών, να πληρώσει τα έξοδα παράδοσης όταν δεν είναι δωρεάν και να παρέχει πρόσβαση και δυνατότητα παραλαβής των αγαθών. Σε περίπτωση που δεν αναφέρεται ρητά ότι η παράδοση είναι δωρεάν, λαμβάνεται υπόψη έναντι ανταλλάγματος.

13. Κάθε καταναλωτής, ανεξάρτητα από το αν είναι πελάτης της επιχείρησης, υποχρεούται κατά τη χρήση των υπηρεσιών:

  • να μην παραβιάζει και να σέβεται τα θεμελιώδη δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών και τα ανθρώπινα δικαιώματα, σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους νόμους της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας και τις αναγνωρισμένες διεθνείς πράξεις·
  • να συμμορφώνεται με τη βουλγαρική νομοθεσία, τους ισχύοντες αλλοδαπούς νόμους, τους κανόνες ηθικής και χρηστών ηθών και τη διαδικτυακή δεοντολογία κατά τη χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται από artservicebg.com,
  • να ειδοποιεί αμέσως τον έμπορο για κάθε περίπτωση διαπραχθείσας ή ανακαλυφθείσας παραβίασης κατά τη χρήση των παρεχόμενων υπηρεσιών·
  • να αποζημιώσει τον Έμπορο και όλα τα τρίτα μέρη για όλες τις ζημίες και τα διαφυγόντα κέρδη, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εξόδων και καταβληθεισών δικηγορικών αμοιβών, που προκύπτουν ως αποτέλεσμα αξιώσεων που υποβάλλονται από ή/και καταβάλλονται αποζημιώσεις σε τρίτους σε σχέση με ιστοσελίδες, υπερσυνδέσμους, υλικά ή πληροφορίες που ο Χρήστης έχει χρησιμοποιήσει, τοποθετήσει στον διακομιστή, έχει στείλει, διανείμει, διαθέσει σε τρίτους ή έχει διαθέσει μέσω artservicebg.com κατά παράβαση του νόμου, τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, τους Καλούς Τρόπους ή τη Διαδικτυακή Ηθική,

VI. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΥ

  1. Ο έμπορος δεν έχει την υποχρέωση και την αντικειμενική ευκαιρία να ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
  2. Η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή, χωρίς ειδοποίηση του πελάτη, όταν ο τελευταίος χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες κατά παράβαση των παρόντων όρων και προϋποθέσεων, καθώς και κατά την κρίση της Επιχείρησης, να τερματίσει, να αναστείλει ή να αλλάξει τις υπηρεσίες που παρέχονται σε σχέση με τη χρήση της ιστοσελίδας. Ο Έμπορος δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών και τρίτων για ζημίες και διαφυγόντα κέρδη που προκύπτουν ως αποτέλεσμα του τερματισμού, της αναστολής, της τροποποίησης ή του περιορισμού των υπηρεσιών, της διαγραφής, τροποποίησης, απώλειας, αναξιοπιστίας, ανακρίβειας ή ατέλειας μηνυμάτων, υλικών ή πληροφοριών που μεταδίδονται, χρησιμοποιούνται, καταγράφονται ή διατίθενται μέσω artservicebg.com.
  3. Με την παραλαβή της πληρωμής, ο Έμπορος αναλαμβάνει να μεταβιβάσει στον καταναλωτή την κυριότητα των αγαθών που παρήγγειλε για αγορά από αυτόν, να παραδώσει εγκαίρως τα αγαθά που παραγγέλθηκαν για αγορά, να ελέγξει για την τεχνική κατάσταση κάθε είδους πριν αποσταλεί (εάν αυτό είναι δυνατό, χωρίς να παραβιάζεται η ακεραιότητα της συσκευασίας).
  4. Ο Έμπορος δεν ευθύνεται για ζημιές που προκλήθηκαν στο λογισμικό, το υλικό ή τις τηλεπικοινωνιακές εγκαταστάσεις ή για απώλεια δεδομένων που προκύπτουν από υλικά ή πόρους που αναζητήθηκαν, φορτώθηκαν ή χρησιμοποιήθηκαν με οποιονδήποτε τρόπο μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι συμβουλές, οι συμβουλές ή η βοήθεια που παρέχονται από τους ειδικούς και τους υπαλλήλους του εμπόρου σε σχέση με τη χρήση των υπηρεσιών από τους καταναλωτές δεν γεννούν καμία ευθύνη ή υποχρεώσεις για τον έμπορο. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για την ανακρίβεια των πληροφοριών που παρέχονται από τον κατασκευαστή σχετικά με τα προϊόντα.
  5. Ο έμπορος έχει το δικαίωμα να συλλέγει και να χρησιμοποιεί πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες του, ανεξάρτητα από το αν είναι εγγεγραμμένοι. Κατά την εγγραφή του λογαριασμού, ο πελάτης αναλαμβάνει να εξοικειωθεί με τους «Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης» που παρέχονται από τον έμπορο. Αφού επιλέξετε το πλαίσιο, θεωρείται ότι ο χρήστης έχει διαβάσει και συμφωνεί με τη δήλωση. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής δηλώσει ότι δεν συμφωνεί, ο έμπορος έχει το δικαίωμα να σταματήσει αμέσως ή να τερματίσει την παροχή υπηρεσιών στον καταναλωτή.
  6. Οι πληροφορίες που αναφέρονται στο προηγούμενο άρθρο μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον έμπορο, εκτός από την περίπτωση ρητής διαφωνίας του χρήστη, που αποστέλλεται σε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή από τη φόρμα επικοινωνίας. Ο έμπορος συλλέγει και χρησιμοποιεί τις πληροφορίες μόνο για την εκτέλεση της υπηρεσίας πώλησης των αγαθών στον πελάτη και για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών. Όλοι οι σκοποί για τους οποίους ο έμπορος θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες θα είναι σύμφωνοι με τη βουλγαρική νομοθεσία, τις ισχύουσες διεθνείς πράξεις και τα χρηστά ήθη.
  7. Ο Έμπορος δεν ευθύνεται για τη μη εκπλήρωση των υποχρεώσεών του βάσει της παρούσας Συμφωνίας σε περίπτωση περιστάσεων που ο Έμπορος δεν έχει προβλέψει και δεν ήταν υποχρεωμένος να προβλέψει – συμπεριλαμβανομένων περιπτώσεων τυχαίων γεγονότων, προβλημάτων στο παγκόσμιο δίκτυο Διαδικτύου και στην παροχή υπηρεσιών πέρα από τον έλεγχο του Εμπόρου.

VII. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

  1. Ο Έμπορος εγγυάται στους χρήστες του την εμπιστευτικότητα των παρεχόμενων πληροφοριών και προσωπικών δεδομένων. Τα τελευταία δεν θα χρησιμοποιηθούν, παρασχεθούν ή τεθούν υπόψη τρίτων εκτός των περιπτώσεων και υπό τους όρους που καθορίζονται στα παρόντα «Προσωπικά Δεδομένα». Η Επιχείρηση προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα του καταναλωτή, τα οποία έγιναν γνωστά σε αυτόν κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας για την πραγματοποίηση αίτησης αγοράς και η υποχρέωση αυτή δεν ισχύει πλέον σε περίπτωση που ο πελάτης έχει παράσχει ψευδή στοιχεία. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τις ρήτρες των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσης, ο έμπορος μπορεί να χρησιμοποιήσει τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη μόνο για τους σκοπούς που προβλέπονται στη σύμβαση.

VIII. ΑΛΛΑΓΕΣ

  1. Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή από τον Έμπορο, ο οποίος έχει το δικαίωμα να αλλάξει τα χαρακτηριστικά των παρεχόμενων υπηρεσιών και αυτών των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων και βάσει αλλαγών στη νομοθεσία. Η Επιχείρηση αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τον χρήστη για τις αλλαγές στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις δημοσιεύοντας ειδοποίηση για τις τροποποιήσεις τους σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα της ή μέσω ηλεκτρονικού ενημερωτικού δελτίου και δίνοντας επαρκή χρόνο για να εξοικειωθεί με αυτές. Εντός του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, εάν ο χρήστης δεν δηλώσει ότι απορρίπτει τις αλλαγές, τότε θεωρείται ότι δεσμεύεται από αυτές. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής δηλώσει εντός της δεδομένης προθεσμίας ότι δεν συμφωνεί με τις αλλαγές, ο έμπορος έχει το δικαίωμα να σταματήσει αμέσως ή να τερματίσει την παροχή υπηρεσιών στον καταναλωτή.

IX. ΟΡΟΛΟΓΙΑ

  1. «Χρήστης/Πελάτης» σημαίνει οποιονδήποτε έχει εγγραφεί στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα artservicebg.com.
  2. “Παραγγελία” σημαίνει τα επιλεγμένα αγαθά και όλα τα άλλα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με τη μέθοδο παράδοσης και πληρωμής των αγαθών από τον πελάτη / χρήστη.
  3. Το ηλεκτρονικό κατάστημα ανήκει artservicebg.com στον έμπορο.
  4. Όλες οι διαφορές μεταξύ των μερών επιλύονται με πνεύμα κατανόησης και καλής θέλησης. Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί συμφωνία, όλες οι ανεπίλυτες διαφορές, συμπεριλαμβανομένων των διαφορών που προκύπτουν από ή σχετίζονται με την ερμηνεία, την ακυρότητα, την εκτέλεση ή την καταγγελία της, καθώς και οι διαφορές για την κάλυψη κενών στη σύμβαση ή την προσαρμογή της σε νέες συνθήκες, θα επιλύονται από το αρμόδιο δικαστήριο για την εγγραφή του εμπόρου, σύμφωνα με τη βουλγαρική νομοθεσία.